Eric Trump Calls Out Kellyanne Conway’s Husband for ‘Utter Disrespect’ in Anti-Trump Administration Comments

Eric Trump unloaded with force Wednesday evening against George Conway, saying the Washington attorney’s constant criticisms of the Trump administration were disrespectful to his wife, Kellyanne Conway, who currently serves as a senior presidential counsellor.

“Of all the ugliness in politics, the utter disrespect George Conway shows toward his wife, her career, place of work, and everything she has fought SO hard to achieve, might top them all,” Eric Trump said. “@KellyannePolls is great person and frankly his actions are horrible.”

The first son made sure to tag Kellyanne Conway personally just to make sure she didn’t miss it.

Also Read: Colbert Breaks Down Trump’s ‘Simple, Non-Panicked Explanation’ for Moscow Trump Tower Timeline (Video)

Of all the ugliness in politics, the utter disrespect George Conway shows toward his wife, her career, place of work, and everything she has fought SO hard to achieve, might top them all. @KellyannePolls is great person and frankly his actions are horrible.

— Eric Trump (@EricTrump) December 4, 2018

George Conway, a longtime GOP lawyer, has become a charter member of the #NeverTrump wing of his party, routinely denouncing the president on his Twitter feed and creating an untold number of headaches for his wife. His most recent snark concerned the president’s praise of Roger Stone, which Conway quote tweeted along with federal statute concerning witness tampering.

Also Read: Kellyanne Conway’s Husband Calls Trump Administration a ‘S–show in a Dumpster Fire’

“File under “18 U.S.C. §§ 1503, 1512,” he said. George Conway didn’t respond directly to Eric Trump, but rather elected to retweet criticism of the tweet from others — like former CNN host Reza Aslan.

“Wait. Did I miss something? Did George Conway pay money to have sex with a porn star right after his wife gave birth?” he asked in a post retweeted more than 10,000 times.

Conway, once an unknown operative, has seen his star power grow in recent months with his lacerating critiques of Trump and his inner circle. The president has notably refrained from attacking Conway on Twitter, and Eric’s broadside is the most significant pushback from Team Trump so far.

Kellyanne has been notably skittish toward questions surrounding their marriage and her husband’s anti-Trump positions, and pointedly accused CNN of “sexism” for asking her about the issue in April.

Related stories from TheWrap:

‘Twilight Zone’ Creator Rod Serling’s Daughter Throws Priceless Shade on Trump (Photo)

Jim Carrey Taunts Trump About Putin and Saudi Crown Prince’s Bromance in Latest Artwork

‘SNL’: Alec Baldwin’s Trump Channels ‘Evita’ and Mopes About Putin’s Bro-Down With MbS

Colbert Breaks Down Trump’s ‘Simple, Non-Panicked Explanation’ for Moscow Trump Tower Timeline (Video)

Eric Trump unloaded with force Wednesday evening against George Conway, saying the Washington attorney’s constant criticisms of the Trump administration were disrespectful to his wife, Kellyanne Conway, who currently serves as a senior presidential counsellor.

“Of all the ugliness in politics, the utter disrespect George Conway shows toward his wife, her career, place of work, and everything she has fought SO hard to achieve, might top them all,” Eric Trump said. “@KellyannePolls is great person and frankly his actions are horrible.”

The first son made sure to tag Kellyanne Conway personally just to make sure she didn’t miss it.

George Conway, a longtime GOP lawyer, has become a charter member of the #NeverTrump wing of his party, routinely denouncing the president on his Twitter feed and creating an untold number of headaches for his wife. His most recent snark concerned the president’s praise of Roger Stone, which Conway quote tweeted along with federal statute concerning witness tampering.

“File under “18 U.S.C. §§ 1503, 1512,” he said. George Conway didn’t respond directly to Eric Trump, but rather elected to retweet criticism of the tweet from others — like former CNN host Reza Aslan.

“Wait. Did I miss something? Did George Conway pay money to have sex with a porn star right after his wife gave birth?” he asked in a post retweeted more than 10,000 times.

Conway, once an unknown operative, has seen his star power grow in recent months with his lacerating critiques of Trump and his inner circle. The president has notably refrained from attacking Conway on Twitter, and Eric’s broadside is the most significant pushback from Team Trump so far.

Kellyanne has been notably skittish toward questions surrounding their marriage and her husband’s anti-Trump positions, and pointedly accused CNN of “sexism” for asking her about the issue in April.

Related stories from TheWrap:

'Twilight Zone' Creator Rod Serling's Daughter Throws Priceless Shade on Trump (Photo)

Jim Carrey Taunts Trump About Putin and Saudi Crown Prince's Bromance in Latest Artwork

'SNL': Alec Baldwin's Trump Channels 'Evita' and Mopes About Putin's Bro-Down With MbS

Colbert Breaks Down Trump's 'Simple, Non-Panicked Explanation' for Moscow Trump Tower Timeline (Video)

LGBT Site Writer Calls Ariana Grande’s New Video ‘Anti-Queer,’ Removes Byline After ‘Death Threats’

The LGBT news website INTO has removed the byline for an opinion piece accusing Ariana Grande’s new music video “thank u, next” of being “anti-queer” after the writer of the story received death threats.

“We have decided to remove the author’s name from this piece after the editorial team was alerted that a high number of death threats were being made against the writer as a result of the opinions presented in this piece,” read an editor’s note affixed to the top of the article.

“INTO has historically been a place for varying opinions from LGBTQ people around the world, and will remain such a place — but these opinions never warrant violence,” it continued. “And when a writer’s own life could potentially be at stake, we must take necessary steps to ensure their safety.”

Also Read: CNN’s Zucker vs. Trump: How They Built Each Other Up and Want to Tear Each Other Down

It’s unclear whether the death threats were coming from enraged Ariana Grande fans, or from anti-LGBT trolls. Website editor-in- chief Zach Stafford did not immediately respond to request for comment from TheWrap.

In the piece, the now anonymous author, hit Grande for “blackface” and “transmisogyny.”

“Her music video failed to support the basic dignity of queer and trans people,” it reads. “Laden with transmisogyny, anti-queer jokes, and blackface, the video follows Ariana’s white feminist awakening through a celebrity-laden nod to several cult classics”

The story then went on to list a number of examples from the music video, including a moment when gay performer Troye Sivan says of Grande: “I heard she’s a lesbian now and dating some chick called Aubrey. It’s f—ing sick.” The line was part of a broader homage to the movie “Mean Girls.”

INTO, a news organization owed by the LGBT dating app Grindr, has produced a string of notable pieces in recent weeks, which have included sending reporters into Mexico to cover the migrant caravan. The site was also the first to report news that Grindr president, Scott Chen, did not believe in same-sex marriage.

They also produce the web’s most extensive coverage and commentary for “RuPaul’s Drag Race”

Related stories from TheWrap:

Eminem’s 11-Minute Freestyle Name-Drops Ariana Grande, Justin Bieber, Apple Watch, AMC Theatres (Video)

5 Things You May Have Missed in Ariana Grande’s ‘Thank U, Next’ Video

Ariana Grande Shares Letter She Wrote to Fans After Manchester Bombing Concert

Ariana Grande Partners With YouTube for New Docuseries

The LGBT news website INTO has removed the byline for an opinion piece accusing Ariana Grande’s new music video “thank u, next” of being “anti-queer” after the writer of the story received death threats.

“We have decided to remove the author’s name from this piece after the editorial team was alerted that a high number of death threats were being made against the writer as a result of the opinions presented in this piece,” read an editor’s note affixed to the top of the article.

“INTO has historically been a place for varying opinions from LGBTQ people around the world, and will remain such a place — but these opinions never warrant violence,” it continued. “And when a writer’s own life could potentially be at stake, we must take necessary steps to ensure their safety.”

It’s unclear whether the death threats were coming from enraged Ariana Grande fans, or from anti-LGBT trolls. Website editor-in- chief Zach Stafford did not immediately respond to request for comment from TheWrap.

In the piece, the now anonymous author, hit Grande for “blackface” and “transmisogyny.”

“Her music video failed to support the basic dignity of queer and trans people,” it reads. “Laden with transmisogyny, anti-queer jokes, and blackface, the video follows Ariana’s white feminist awakening through a celebrity-laden nod to several cult classics”

The story then went on to list a number of examples from the music video, including a moment when gay performer Troye Sivan says of Grande: “I heard she’s a lesbian now and dating some chick called Aubrey. It’s f—ing sick.” The line was part of a broader homage to the movie “Mean Girls.”

INTO, a news organization owed by the LGBT dating app Grindr, has produced a string of notable pieces in recent weeks, which have included sending reporters into Mexico to cover the migrant caravan. The site was also the first to report news that Grindr president, Scott Chen, did not believe in same-sex marriage.

They also produce the web’s most extensive coverage and commentary for “RuPaul’s Drag Race”

Related stories from TheWrap:

Eminem's 11-Minute Freestyle Name-Drops Ariana Grande, Justin Bieber, Apple Watch, AMC Theatres (Video)

5 Things You May Have Missed in Ariana Grande's 'Thank U, Next' Video

Ariana Grande Shares Letter She Wrote to Fans After Manchester Bombing Concert

Ariana Grande Partners With YouTube for New Docuseries

Reuters Lays Off More Than a Dozen Staffers in ‘Restructuring’

Reuters has laid off more than a dozen staffers in what management described to one employee as “restructuring.”

The cuts hit at least three top editors based in the United States and another 10 staffers in London. There were also an untold number of additional layoffs across foreign bureaus, including Poland, Italy and elsewhere in Europe and Asia.

“Layoffs were described to us as a restructuring,” a U.S.-based employee told TheWrap on Monday.

In the United States, the news organization dropped Americas desk editor Toni Reinhold, his deputy, Clive McKeef, and U.S. public finance editor Daniel Bases.

Also Read: MSNBC’s Chris Matthews Says Trump Is ‘Taking Us Back’ to Zimbabwe Level: ‘Everything Is Tribal’

On the Americas desk, the layoffs sent a tremor through the newsroom and prompted an internal letter of protest to desk chief Howard Goller that called the dismissals “an incredibly foolish move.”

The news was first reported by Politico in its morning newsletter.

A spokesperson for Reuters declined to get into specifics or to provide numbers on how many employees were affected, saying only that the layoffs were implemented to improve “efficiency” at the company.

“We are currently reviewing our global operations and how our newsrooms are organized as we look to enhance the quality of our work and ensure we are serving our customers’ changing needs,” they said.

“We are confident that the changes we are making will increase our efficiency, enhance our services and allow us to produce more of the high-impact journalism – exclusives, investigations and insights – that we know is valued by our clients.”

It’s only the latest in a string of bad news for journalists, as 2018 proves to be a year of broad national and international retrenchment for news organizations. Only last week, Mic.com laid off its entire newsroom in advance of a firesale to Bustle, while BuzzFeed shut down its offices in France earlier this year. Univision, The Daily News, The Denver Post and Upworthy have all also slashed staff in 2018.

Related stories from TheWrap:

Reuters Editor Apologizes for Blaming Trump for Newsroom Shooting

Trump’s Support Among Black Men Doubles After Kanye West Endorsement, Reuters Poll Says

Veteran Media Critic Jack Shafer Leaves Reuters

Reuters Finance Blogger Felix Salmon Departs for Fusion

Reuters has laid off more than a dozen staffers in what management described to one employee as “restructuring.”

The cuts hit at least three top editors based in the United States and another 10 staffers in London. There were also an untold number of additional layoffs across foreign bureaus, including Poland, Italy and elsewhere in Europe and Asia.

“Layoffs were described to us as a restructuring,” a U.S.-based employee told TheWrap on Monday.

In the United States, the news organization dropped Americas desk editor Toni Reinhold, his deputy, Clive McKeef, and U.S. public finance editor Daniel Bases.

On the Americas desk, the layoffs sent a tremor through the newsroom and prompted an internal letter of protest to desk chief Howard Goller that called the dismissals “an incredibly foolish move.”

The news was first reported by Politico in its morning newsletter.

A spokesperson for Reuters declined to get into specifics or to provide numbers on how many employees were affected, saying only that the layoffs were implemented to improve “efficiency” at the company.

“We are currently reviewing our global operations and how our newsrooms are organized as we look to enhance the quality of our work and ensure we are serving our customers’ changing needs,” they said.

“We are confident that the changes we are making will increase our efficiency, enhance our services and allow us to produce more of the high-impact journalism – exclusives, investigations and insights – that we know is valued by our clients.”

It’s only the latest in a string of bad news for journalists, as 2018 proves to be a year of broad national and international retrenchment for news organizations. Only last week, Mic.com laid off its entire newsroom in advance of a firesale to Bustle, while BuzzFeed shut down its offices in France earlier this year. Univision, The Daily News, The Denver Post and Upworthy have all also slashed staff in 2018.

Related stories from TheWrap:

Reuters Editor Apologizes for Blaming Trump for Newsroom Shooting

Trump's Support Among Black Men Doubles After Kanye West Endorsement, Reuters Poll Says

Veteran Media Critic Jack Shafer Leaves Reuters

Reuters Finance Blogger Felix Salmon Departs for Fusion

Some New York Times Subscribers Actually Pay More Than $1,000 Per Year

The New York Times has long been the gold standard of journalism in the United States, but for an unknown number of print subscribers, regular daily access to it is coming at a solid gold price as well.

During remarks at UBS 46th Annual Global Media and Communications Conference, Times COO Meredith Levien revealed the pricey subscription fees while remarking about how business was doing for the print side of the news outlet.

“Print still has a very clear place in the lives of subscribers,” she said, noting that some Times readers were ponying “upwards of 1,000 a year” for the paper.

Also Read: CNN’s Zucker vs. Trump: How They Built Each Other Up and Want to Tear Each Other Down

The Times confirmed the numbers, but said it was reserved only for readers outside the New York City metro area.

“The annual full-price 7-day print subscription (which includes all digital access) outside the NY Metro area can cost more than $1,000,” a spokesperson told TheWrap on Monday.

The same spokesperson did not respond to follow up inquiries about how many subscribers were paying that figure or what made it so expensive. A representatives at a Times general care center that handles accounts was willing to break it down.

Not including, specials, discounts and introductory rates, a Times subscription for the New York City metro area — which also includes bits of New Jersey, Connecticut and most much of upstate New York — would be $16.25 per week for full Times access and home delivery coming out to a still steep $845.00 per year. Going beyond that coverage zone, prices jumped to $20.25 or $1,053 per year.

This also doesn’t include sales tax, which in many states, was also levied on top of the subscription fee. The welcome center rep, named Tom, also said he expected prices to only climb higher.

“The last three Januarys there has been a rate increase, and I suspect there will be one this January,” he told TheWrap.

While the numbers show there is still money to squeeze out of print subscribers, the Times has been open about hitching their future to a broad base of digital subscribers — paying somewhat more modest regular fees. In their quarterly earnings report in November, the paper revealed they had topped the 4 million subscriber mark. At a CNN media summit also last month, Times publisher A.G. Sulzberger told Brian Stelter that his paper was looking to grow that figure up to 10 million.

Related stories from TheWrap:

New York Times Interviews Trump Supporter Without Disclosing She’s a Convicted Felon

New York Times Stock Jumps 7 Percent on Strong Earnings, Record 4 Million Subscribers

New York Times ‘In Touch With Local Authorities’ After CNN New York Headquarters Evacuated

New York Times Stands by Profile of Far Right Activist Gavin McInnes

The New York Times has long been the gold standard of journalism in the United States, but for an unknown number of print subscribers, regular daily access to it is coming at a solid gold price as well.

During remarks at UBS 46th Annual Global Media and Communications Conference, Times COO Meredith Levien revealed the pricey subscription fees while remarking about how business was doing for the print side of the news outlet.

“Print still has a very clear place in the lives of subscribers,” she said, noting that some Times readers were ponying “upwards of 1,000 a year” for the paper.

The Times confirmed the numbers, but said it was reserved only for readers outside the New York City metro area.

“The annual full-price 7-day print subscription (which includes all digital access) outside the NY Metro area can cost more than $1,000,” a spokesperson told TheWrap on Monday.

The same spokesperson did not respond to follow up inquiries about how many subscribers were paying that figure or what made it so expensive. A representatives at a Times general care center that handles accounts was willing to break it down.

Not including, specials, discounts and introductory rates, a Times subscription for the New York City metro area — which also includes bits of New Jersey, Connecticut and most much of upstate New York — would be $16.25 per week for full Times access and home delivery coming out to a still steep $845.00 per year. Going beyond that coverage zone, prices jumped to $20.25 or $1,053 per year.

This also doesn’t include sales tax, which in many states, was also levied on top of the subscription fee. The welcome center rep, named Tom, also said he expected prices to only climb higher.

“The last three Januarys there has been a rate increase, and I suspect there will be one this January,” he told TheWrap.

While the numbers show there is still money to squeeze out of print subscribers, the Times has been open about hitching their future to a broad base of digital subscribers — paying somewhat more modest regular fees. In their quarterly earnings report in November, the paper revealed they had topped the 4 million subscriber mark. At a CNN media summit also last month, Times publisher A.G. Sulzberger told Brian Stelter that his paper was looking to grow that figure up to 10 million.

Related stories from TheWrap:

New York Times Interviews Trump Supporter Without Disclosing She's a Convicted Felon

New York Times Stock Jumps 7 Percent on Strong Earnings, Record 4 Million Subscribers

New York Times 'In Touch With Local Authorities' After CNN New York Headquarters Evacuated

New York Times Stands by Profile of Far Right Activist Gavin McInnes

Glenn Beck’s TheBlaze and Mark Levin’s CRTV Join Forces in New Merger

Conservative publishers Glenn Beck and Mark Levin announced they would join forces for a new joint entity that would merge their media companies — TheBlaze and CTRV  — into a new “digital giant,” according to a press release on Monday.

“The combination of the exceptional roster of TheBlaze and CRTV talent means Blaze Media will now be as broad and ideologically diverse as the audiences we serve,” said Blaze chief Glenn Beck.

“Conservatives, libertarians, constitutionalists, and more have a home at Blaze Media. Our hosts will have differences, but we share a common belief in free expression, honest discourse and a society founded in the principles of the Bill of Rights. I’m beyond thrilled about this merger,” he added.

Also Read: From Ben Shapiro to Glenn Beck, Here’s Who’s Winning and Losing in Right-Wing Media

The deal formally brings together TheBlaze’s subscription video and on-demand platform with CRTV’s slate of firebrand hosts, which include Michelle Malkin, “Duck Dynasty’s” Phil Robertson, Vice Media co-founder Gavin McInnes and Levin himself, who also hosts a Sunday evening program on Fox News.

The merger comes at a fraught time for both companies. In recent months, TheBlaze has been forced to undergo multiple rounds of layoffs, with top talent like Tomi Lahren and Dana Loesch taking flight for greener pastures elsewhere. Earlier this year, CRTV faced a $20 million lawsuit from Vegas billionaire Cary Katz — made more awkward by the fact that Katz is one of the principal investors of the company.

Before Monday’s announcement, TheBlaze had been in deep discussion to sell to Ben Shapiro’s ascendent DailyWire empire, though the parties were ultimately unable to come to an agreement.

The news of the merger was first reported by The Hollywood Reporter.

Related stories from TheWrap:

Is Fox News’ Mark Levin Really Just Master Shake From ‘Aqua Teen Hunger Force’? (Video)

Fox News to ‘Discipline’ Employees Who Allowed Scott Pruitt to Review Scripts Before Appearances

Fox News Admits Allowing Ex-EPA Chief Scott Pruitt to Review ‘Fox & Friends’ Scripts Before Appearances

Hillary Clinton Calls Fox News ‘Superb Propaganda,’ Says News Media Must ‘Get Smarter’ to Cover Trump

Conservative publishers Glenn Beck and Mark Levin announced they would join forces for a new joint entity that would merge their media companies — TheBlaze and CTRV  — into a new “digital giant,” according to a press release on Monday.

“The combination of the exceptional roster of TheBlaze and CRTV talent means Blaze Media will now be as broad and ideologically diverse as the audiences we serve,” said Blaze chief Glenn Beck.

“Conservatives, libertarians, constitutionalists, and more have a home at Blaze Media. Our hosts will have differences, but we share a common belief in free expression, honest discourse and a society founded in the principles of the Bill of Rights. I’m beyond thrilled about this merger,” he added.

The deal formally brings together TheBlaze’s subscription video and on-demand platform with CRTV’s slate of firebrand hosts, which include Michelle Malkin, “Duck Dynasty’s” Phil Robertson, Vice Media co-founder Gavin McInnes and Levin himself, who also hosts a Sunday evening program on Fox News.

The merger comes at a fraught time for both companies. In recent months, TheBlaze has been forced to undergo multiple rounds of layoffs, with top talent like Tomi Lahren and Dana Loesch taking flight for greener pastures elsewhere. Earlier this year, CRTV faced a $20 million lawsuit from Vegas billionaire Cary Katz — made more awkward by the fact that Katz is one of the principal investors of the company.

Before Monday’s announcement, TheBlaze had been in deep discussion to sell to Ben Shapiro’s ascendent DailyWire empire, though the parties were ultimately unable to come to an agreement.

The news of the merger was first reported by The Hollywood Reporter.

Related stories from TheWrap:

Is Fox News' Mark Levin Really Just Master Shake From 'Aqua Teen Hunger Force'? (Video)

Fox News to 'Discipline' Employees Who Allowed Scott Pruitt to Review Scripts Before Appearances

Fox News Admits Allowing Ex-EPA Chief Scott Pruitt to Review 'Fox & Friends' Scripts Before Appearances

Hillary Clinton Calls Fox News 'Superb Propaganda,' Says News Media Must 'Get Smarter' to Cover Trump

Alan Dershowitz Says He Has Proof Sexual Misconduct Accuser Lied

Harvard professor Alan Dershowitz repeated denials that he engaged in sexual relations with an underage woman, writing in a new Op-Ed for the Miami Herald that he had proof his accuser, Virginia Roberts, had lied.

“I have a tape recording of a conversation with Roberts’ closest friend in which she says that Roberts told her she ‘felt pressure to go after [Dershowitz]’ in order to obtain money from a wealthy businessman,” wrote Dershowitz on Sunday. “The evidence of my innocence is indisputable: I never met Roberts; I never had sex with her; she simply made up the entire story for money.”

Roberts made her accusation against Dershowitz in court documents in January 2015, claiming that she and the lawyer had sex on a ranch, plane and private island all owned by billionaire and convicted pedophile Jeffrey Epstein. Dershowitz had been serving as Epstein’s lawyer at the time — and confirmed to Axios that he remains so today.

Also Read: Alan Dershowitz Defends Trump on Fox News: ‘Every Candidate Violates the Election Laws’

The details of Roberts’ accusation came to broad public attention last week as part of a series from the Miami Herald into the Epstein case — which quoted directly from a sworn affidavit from Roberts.

“I had sexual intercourse with Dershowitz at least six times,” she said, the paper reported. “The first time was when I was about 16, early on in my servitude to Epstein and it continued until I was 19.”

Dershowitz said the nature of the accusation made it impossible for him to bring legal action, but urged Roberts to repeat her claims outside of court so he could sue her.

“I challenge her to repeat her false accusations out of court, so that I can sue her for defamation and let a jury decide — after seeing all the evidence, including the suppressed emails and book manuscript — who is telling the truth and who is lying,” he said.

Dershowitz, a prominent criminal defense attorney for decades, has seen his profile rise in recent years with his staunch defenses of President Trump on television and his critical positions on the Special Counsel. That contrarian streak has not always sat well with many of his liberal friends. This summer, he faced ostracism from his neighbors’ on the island of Martha’s Vineyard — resulting in a curious news cycle which persisted for several days.

Related stories from TheWrap:

Alan Dershowitz Defends Trump on Fox News: ‘Every Candidate Violates the Election Laws’

‘Morning Joe’ Mocks Alan Dershowitz for Lost Martha’s Vineyard Friends: ‘McCarthyism Is Back’

Alan Dershowitz on Losing Martha’s Vineyard Friends Over Trump: ‘It’s a Red Badge of Courage’

Alan Dershowitz Mocked Over Missing Martha’s Vineyard Invites

Harvard professor Alan Dershowitz repeated denials that he engaged in sexual relations with an underage woman, writing in a new Op-Ed for the Miami Herald that he had proof his accuser, Virginia Roberts, had lied.

“I have a tape recording of a conversation with Roberts’ closest friend in which she says that Roberts told her she ‘felt pressure to go after [Dershowitz]’ in order to obtain money from a wealthy businessman,” wrote Dershowitz on Sunday. “The evidence of my innocence is indisputable: I never met Roberts; I never had sex with her; she simply made up the entire story for money.”

Roberts made her accusation against Dershowitz in court documents in January 2015, claiming that she and the lawyer had sex on a ranch, plane and private island all owned by billionaire and convicted pedophile Jeffrey Epstein. Dershowitz had been serving as Epstein’s lawyer at the time — and confirmed to Axios that he remains so today.

The details of Roberts’ accusation came to broad public attention last week as part of a series from the Miami Herald into the Epstein case — which quoted directly from a sworn affidavit from Roberts.

“I had sexual intercourse with Dershowitz at least six times,” she said, the paper reported. “The first time was when I was about 16, early on in my servitude to Epstein and it continued until I was 19.”

Dershowitz said the nature of the accusation made it impossible for him to bring legal action, but urged Roberts to repeat her claims outside of court so he could sue her.

“I challenge her to repeat her false accusations out of court, so that I can sue her for defamation and let a jury decide — after seeing all the evidence, including the suppressed emails and book manuscript — who is telling the truth and who is lying,” he said.

Dershowitz, a prominent criminal defense attorney for decades, has seen his profile rise in recent years with his staunch defenses of President Trump on television and his critical positions on the Special Counsel. That contrarian streak has not always sat well with many of his liberal friends. This summer, he faced ostracism from his neighbors’ on the island of Martha’s Vineyard — resulting in a curious news cycle which persisted for several days.

Related stories from TheWrap:

Alan Dershowitz Defends Trump on Fox News: 'Every Candidate Violates the Election Laws'

'Morning Joe' Mocks Alan Dershowitz for Lost Martha's Vineyard Friends: 'McCarthyism Is Back'

Alan Dershowitz on Losing Martha's Vineyard Friends Over Trump: 'It's a Red Badge of Courage'

Alan Dershowitz Mocked Over Missing Martha's Vineyard Invites

Watch Joy Behar Take the High Road After Kid Rock Calls Her a ‘Bitch’ (Video)

“The View” co-host Joy Behar took the high road on Friday after country-rock star Kid Rock called her a “bitch” during a live appearance on Fox News’ “Fox & Friends.”

“This bitch and these bitches would be happy to have you on the show and have a beer,” she said on ABC’s morning gab-fest. “I’m having a difficult week, so much attention on me.”

“You know what’s great, Fox had to apologize for something,” Behar added, noting the fulsome apologies offered on-air by “Fox & Friends” co-host Steve Doocy after Rock’s crass diss of “that Joy Behar bitch.”

Also Read: ‘Fox & Friends’ Apologizes After Kid Rock Says: ‘Screw That Joy Behar Bitch’ (Video)

Fellow “View” co-host Abby Huntsman, who used to co-host “Fox & Friends,” said she sympathized with the show’s dilemma in the moment and said Doocy made the best of an awkward situation. “It’s important to point out that they handled it well,” she said.

Rock threw a curveball during his live “Fox & Friends” interview interview when he crassly referred to Behar — just moments after calling for Americans to be more accepting and tolerant of one another.

“People need to calm down, get a little less politically correct and I would say you know, love everybody,” he told Doocy on the live show. “Except, screw that Joy Behar bitch.”

Also Read: Laura Ingraham Mocks Her Own Fox Nation Show Debut: ‘No One Is Ever Going to Tune Into This Again’

“You cannot say that. We apologize for that,” Doocy responded, immediately jumping into damage control.

“I mean, ‘lady,’” Rock added, and later clarified in the segment that he was “joking.”

Back in the New York studio, show co-host Ainsley Earhardt offered an additional apology. “We do need to apologize. We don’t feel that way about Joy Behar,” she said. “We don’t condone that language.”

Reps for Fox News did not immediately respond to request for comment.

Related stories from TheWrap:

‘Fox & Friends’ Apologizes After Kid Rock Says: ‘Screw That Joy Behar Bitch’ (Video)

Kid Rock Won’t Face FEC Action Over Senate Stunt

President Trump, Flanked by Kid Rock, Signs Music Modernization Act

Kid Rock Hits Campaign Trail With Donald Trump Jr

“The View” co-host Joy Behar took the high road on Friday after country-rock star Kid Rock called her a “bitch” during a live appearance on Fox News’ “Fox & Friends.”

“This bitch and these bitches would be happy to have you on the show and have a beer,” she said on ABC’s morning gab-fest. “I’m having a difficult week, so much attention on me.”

“You know what’s great, Fox had to apologize for something,” Behar added, noting the fulsome apologies offered on-air by “Fox & Friends” co-host Steve Doocy after Rock’s crass diss of “that Joy Behar bitch.”

Fellow “View” co-host Abby Huntsman, who used to co-host “Fox & Friends,” said she sympathized with the show’s dilemma in the moment and said Doocy made the best of an awkward situation. “It’s important to point out that they handled it well,” she said.

Rock threw a curveball during his live “Fox & Friends” interview interview when he crassly referred to Behar — just moments after calling for Americans to be more accepting and tolerant of one another.

“People need to calm down, get a little less politically correct and I would say you know, love everybody,” he told Doocy on the live show. “Except, screw that Joy Behar bitch.”

“You cannot say that. We apologize for that,” Doocy responded, immediately jumping into damage control.

“I mean, ‘lady,'” Rock added, and later clarified in the segment that he was “joking.”

Back in the New York studio, show co-host Ainsley Earhardt offered an additional apology. “We do need to apologize. We don’t feel that way about Joy Behar,” she said. “We don’t condone that language.”

Reps for Fox News did not immediately respond to request for comment.

Related stories from TheWrap:

'Fox & Friends' Apologizes After Kid Rock Says: 'Screw That Joy Behar Bitch' (Video)

Kid Rock Won't Face FEC Action Over Senate Stunt

President Trump, Flanked by Kid Rock, Signs Music Modernization Act

Kid Rock Hits Campaign Trail With Donald Trump Jr

Laura Ingraham Mocks Her Own Fox Nation Show Debut: ‘No One Is Ever Going to Tune Into This Again’

Laura Ingraham had a rocky debut this week on Fox Nation, the channel’s new 24/7 online subscription service.

“Oh, my God, nobody is every going to tune into this again. This is it for us,” she told co-host Raymond Arroyo after a probing discussion about their mutual distaste for the term “Seasons greetings.”

“Can we rename it, ‘Don’t You Hate It When Dot Dot Dot’?” added the host of Fox News’ primetime show “The Ingraham Angle.”

Also Read: Trump Says Ex-Lawyer Michael Cohen Is ‘Lying’ to Earn a Reduced Sentence

“Why? This is fun, Laura,” Arroyo responded during Season 1, Episode 1 of “Laura and Raymond.”

“Oh, OK,” Ingraham responded meekly.

Believe it or not, it wasn’t the first Fox Nation show to get off to a less than smooth start. The debut of the post-“Fox & Friends” program “After the Show Show” also ended with a laughing apology from network meteorologist Janice Dean after the four co-hosts apparently ran out of topics of discussion.

“We’re sorry,” said Dean, laughing.

Also Read: Fox News to ‘Discipline’ Employees Who Allowed Scott Pruitt to Review Scripts Before Appearances

Fox News has invested heavily in Fox Nation, a subscription-only service intended to develop a new generation of Fox News viewers. More than other networks, Fox News’ audience skews older and its ratings position — while dominant — has not grown as quickly as left-leaning counterparts at MSNBC.

The network has recruited its biggest stars for the effort, including Ingraham and Sean Hannity, as well as younger voices like Tomi Lahren and Britt McHenry.

Related stories from TheWrap:

Is Fox News’ Mark Levin Really Just Master Shake From ‘Aqua Teen Hunger Force’? (Video)

Fox News to ‘Discipline’ Employees Who Allowed Scott Pruitt to Review Scripts Before Appearances

Fox News Admits Allowing Ex-EPA Chief Scott Pruitt to Review ‘Fox & Friends’ Scripts Before Appearances

Hillary Clinton Calls Fox News ‘Superb Propaganda,’ Says News Media Must ‘Get Smarter’ to Cover Trump

Laura Ingraham had a rocky debut this week on Fox Nation, the channel’s new 24/7 online subscription service.

“Oh, my God, nobody is every going to tune into this again. This is it for us,” she told co-host Raymond Arroyo after a probing discussion about their mutual distaste for the term “Seasons greetings.”

“Can we rename it, ‘Don’t You Hate It When Dot Dot Dot’?” added the host of Fox News’ primetime show “The Ingraham Angle.”

“Why? This is fun, Laura,” Arroyo responded during Season 1, Episode 1 of “Laura and Raymond.”

“Oh, OK,” Ingraham responded meekly.

Believe it or not, it wasn’t the first Fox Nation show to get off to a less than smooth start. The debut of the post-“Fox & Friends” program “After the Show Show” also ended with a laughing apology from network meteorologist Janice Dean after the four co-hosts apparently ran out of topics of discussion.

“We’re sorry,” said Dean, laughing.

Fox News has invested heavily in Fox Nation, a subscription-only service intended to develop a new generation of Fox News viewers. More than other networks, Fox News’ audience skews older and its ratings position — while dominant — has not grown as quickly as left-leaning counterparts at MSNBC.

The network has recruited its biggest stars for the effort, including Ingraham and Sean Hannity, as well as younger voices like Tomi Lahren and Britt McHenry.

Related stories from TheWrap:

Is Fox News' Mark Levin Really Just Master Shake From 'Aqua Teen Hunger Force'? (Video)

Fox News to 'Discipline' Employees Who Allowed Scott Pruitt to Review Scripts Before Appearances

Fox News Admits Allowing Ex-EPA Chief Scott Pruitt to Review 'Fox & Friends' Scripts Before Appearances

Hillary Clinton Calls Fox News 'Superb Propaganda,' Says News Media Must 'Get Smarter' to Cover Trump

‘Fox & Friends’ Apologizes After Kid Rock Says: ‘Screw That Joy Behar Bitch’ (Video)

Country rock star Kid Rock ripped into Joy Behar on “Fox & Friends” Friday morning, calling the “The View” co-host a “bitch” just moments before urging people to show more love and tolerance for one another.
&#82…

Country rock star Kid Rock ripped into Joy Behar on “Fox & Friends” Friday morning, calling the “The View” co-host a “bitch” just moments before urging people to show more love and tolerance for one another.

“People need to calm down, get a little less politically correct and I would say you know, love everybody,” he told co-host Steve Doocy on the live show. “Except, screw that Joy Behar bitch.”

Doocy quickly moved into damage control, chiding the musician and apologizing to viewers for the incident.

“You cannot say that. We apologize for that,” he said.

“I mean, ‘lady,'” Rock added, and later clarified in the segment that he was “joking.”

Reps to Fox News and ABC did not immediately respond to request for comment from TheWrap.

When the show went back to their New York City studio, fellow co-host Ainsley Earhardt also moved swiftly to apologize for the entire program.

“We do need to apologize. We don’t feel that way about Joy Behar,” said Earhardt. “We don’t condone that language.”

Fox News has banned guests for much less than Rock’s remarks, and it’s unclear whether the musician will continue to be allowed as a guest on the channel’s airwaves. Rock has a long history of making eye-brow raising remarks, and briefly made headlines last year after teasing a possible challenge to Michigan Democratic Senator Debbie Stabenow.

Related stories from TheWrap:

Kid Rock Won't Face FEC Action Over Senate Stunt

President Trump, Flanked by Kid Rock, Signs Music Modernization Act

Kid Rock Hits Campaign Trail With Donald Trump Jr

Kid Rock's WWE Hall of Fame Induction Has Fans Wrestling With Disappointment

Mic Co-Founders Savaged by Union After Mass Layoffs: ‘New Low in Corporate Mendacity’

The co-founders of Mic.com came in for a brutal denunciation from their own union on Thursday after company chief Chris Altcheck announced mass layoffs yesterday to the site’s editorial staff.
“While many of us have experienced layoffs and …

The co-founders of Mic.com came in for a brutal denunciation from their own union on Thursday after company chief Chris Altcheck announced mass layoffs yesterday to the site’s editorial staff.

“While many of us have experienced layoffs and upheavals in the past at other media companies, this level of deception from Mic co-founders Chris Altcheck and Jake Horowitz represents a new low in corporate mendacity,” they said. “While we were mourning the loss of our newsroom, that shock and disillusionment quickly turned to anger as it soon became apparent that we were lied to, once again, by Mic management.”

The layoffs came in addition to news that the company had been sold off to Bustle chief Bryan Goldberg — who was also singled out for criticism by the union.

“We cannot image a move more cynical or perverse than terminating your entire staff, only to cede the “brand” to a new buyer who will presumably pick the scraps from the carcass of a newsroom that we all spent years building,” said the union.

With the sale to Bustle, the ultimate fate of the Mic Union remains unclear. Reps for Mic and Bustle declined to comment.

Valued at $100 million just two year ago, Mic was ultimately forced to sell for less than $5 million to Goldberg yesterday amid a cash crunch precipitated in the short term by Facebook’s decision to cancel the company’s Facebook Watch program.

Over the longterm many outside critics noted how the company had hitched its wagon too closely to social media algorithms at the expense of developing real audience. Many also asked why a company funded entirely with investor largess would spend money on lavish office space in New York City’s World Trade Center — rent for which the Real Deal reported totaled $2.5 million a year. 

“If you’re in journalism and in fancy office space, you better have a plan B. Almost a sure sign that people are making bad decisions with their investors money,” said Mother Jones Editor-in-Chief Clara Jeffrey on Thursday.

Though there had been warnings signs, the fall of Mic still came as a surprise to many. Just weeks ago, Altcheck falsely insisted that there was nothing amiss at the company and berated a journalist for accurately reporting otherwise.

Related stories from TheWrap:

Bustle Buys Mic for Less Than $5 Million

Mic Announces Mass Layoffs Ahead of Possible Sale to Bustle

Trump Says Ex-Lawyer Michael Cohen Is 'Lying' to Earn a Reduced Sentence

Stormy Daniels Says Michael Avenatti Filed Trump Defamation Lawsuit 'Against Her Wishes'

CNN Fires Contributor Marc Lamont Hill Over Israel Remarks (Video)

CNN has officially fired Marc Lamont Hill as a contributor, the channel announced in a brief statement on Thursday after Hill told an audience at the United Nations that he supported violent Palestinian “resistance” to Israel.

“Marc Lamont Hill is no longer under contract with CNN,” said the network after refusing to respond to multiple inquires about the matter on Wednesday evening and Thursday morning.

Hill, a longtime critic of Israel and supporter of the Boycott, Divestment and Sanctions campaign, spoke at the United Nations on Wednesday, where he also echoed Hamas talking points calling for a Palestine “from the river to the sea.”

Also Read: CNN Contributor Says He Supports Violent Palestinian ‘Resistance’ to Israel

Hamas is a terrorist organization that is committed to the destruction of Israel. Hill suggested at the United Nations that Palestinians could learn from “slave revolts and self-defense and tactics otherwise divergent from Dr. King or Mahatma Gandhi.”

“Contrary to western mythology, black resistance to American apartheid did not come purely through Gandhi and nonviolence,” said Hill. “If we are to operate in true solidarity with the Palestinian people, we must allow the Palestinian people the same range of opportunity and political possibility. If we are standing in solidarity with the Palestinian people, we must recognize the right of an occupied people to defend itself.”

“We must prioritize peace, but we must not romanticize or fetishize it. We must advocate and promote nonviolence at every opportunity, but we cannot endorse a narrow politics of respectability that shames Palestinians for resisting, for refusing to do nothing in the face of state violence and ethnic cleansing,” he added.

Hill concluded his remarks by calling for a free Palestine, “from the river to the sea.” The line has long been a rallying cry for Palestinian nationalists against the state of Israel, and has been used by Hamas chief Khaled Meshaal.

Hill spent most of Wednesday and Thursday on Twitter issuing denials and clarifications, saying his remarks had been misconstrued.

“I believe in a single secular democratic state for everyone. This is the only way that historic Palestine will be free,” he said. 

Related stories from TheWrap:

CNN Fires Contributor Marc Lamont Hill Over Israel Remarks (Video)

CNN Contributor Says He Supports Violent Palestinian ‘Resistance’ to Israel

Jim Acosta’s Press Credentials Restored by White House; CNN Drops Lawsuit

White House Tells CNN They Will Continue Fight to Revoke Jim Acosta’s Press Credentials

CNN has officially fired Marc Lamont Hill as a contributor, the channel announced in a brief statement on Thursday after Hill told an audience at the United Nations that he supported violent Palestinian “resistance” to Israel.

“Marc Lamont Hill is no longer under contract with CNN,” said the network after refusing to respond to multiple inquires about the matter on Wednesday evening and Thursday morning.

Hill, a longtime critic of Israel and supporter of the Boycott, Divestment and Sanctions campaign, spoke at the United Nations on Wednesday, where he also echoed Hamas talking points calling for a Palestine “from the river to the sea.”

Hamas is a terrorist organization that is committed to the destruction of Israel. Hill suggested at the United Nations that Palestinians could learn from “slave revolts and self-defense and tactics otherwise divergent from Dr. King or Mahatma Gandhi.”

“Contrary to western mythology, black resistance to American apartheid did not come purely through Gandhi and nonviolence,” said Hill. “If we are to operate in true solidarity with the Palestinian people, we must allow the Palestinian people the same range of opportunity and political possibility. If we are standing in solidarity with the Palestinian people, we must recognize the right of an occupied people to defend itself.”

“We must prioritize peace, but we must not romanticize or fetishize it. We must advocate and promote nonviolence at every opportunity, but we cannot endorse a narrow politics of respectability that shames Palestinians for resisting, for refusing to do nothing in the face of state violence and ethnic cleansing,” he added.

Hill concluded his remarks by calling for a free Palestine, “from the river to the sea.” The line has long been a rallying cry for Palestinian nationalists against the state of Israel, and has been used by Hamas chief Khaled Meshaal.

Hill spent most of Wednesday and Thursday on Twitter issuing denials and clarifications, saying his remarks had been misconstrued.

“I believe in a single secular democratic state for everyone. This is the only way that historic Palestine will be free,” he said. 

Related stories from TheWrap:

CNN Fires Contributor Marc Lamont Hill Over Israel Remarks (Video)

CNN Contributor Says He Supports Violent Palestinian 'Resistance' to Israel

Jim Acosta's Press Credentials Restored by White House; CNN Drops Lawsuit

White House Tells CNN They Will Continue Fight to Revoke Jim Acosta's Press Credentials

Washington Examiner Reporter Who Mocked Ocasio-Cortez Wardrobe Moved to Commentary Section

The Washington Examiner announced this week that media reporter Eddie Scarry would move internally off the news desk and into commentary. The move comes just days after Scarry faced widespread criticism for a tweet mocking Rep. Alexandria Ocasio-Cortez…

The Washington Examiner announced this week that media reporter Eddie Scarry would move internally off the news desk and into commentary. The move comes just days after Scarry faced widespread criticism for a tweet mocking Rep. Alexandria Ocasio-Cortez.

“Eddie Scarry is joining commentary after more than three years writing on the media for news,” said Hugo Gurdon, Editorial Director for Washington Examiner in a statement to TheWrap. “He will move over to the commentary desk and his writing — blog posts and columns — will appear in Beltway Confidential. He will report to Commentary Editor Tim Carney.”

The move was announced on Monday by Gurdon along with other staffing updates in an email obtained by TheWrap. A rep for the Examiner said Thursday that the plan to move Scarry had been in the works before his now infamous tweet.

On November 15, Scarry faced a flood of criticism after posting a surreptitious photo of Ocasio-Cortez, which he said was sent to him by a “Hill staffer,” and suggested that her style indicated she had more money than she let on.

“Hill staffer sent me this pic of Ocasio-Cortez they took just now. I’ll tell you something: that jacket and coat don’t look like a girl who struggles,” he wrote.

A broad and bipartisan storm ensured, with just about everyone racing to weigh in on what aspect of the tweet upset them. Ocasio-Cortez herself chimed in after Scarry ultimately deleted the tweet — and unleashed her more than 1.3 million followers on him.

“If I walked into Congress wearing a sack, they would laugh & take a picture of my backside. If I walk in with my best sale-rack clothes, they laugh & take a picture of my backside,” she said. “Oh, does @eScarry think he can delete his misogyny without an apology? I don’t think so. You’re a journalist – readers should know your bias.”

Scarry’s tweet was received badly within the company, with his own Washington Examiner colleagues calling him out on Twitter.

“I’m sorry, but this is not a proud moment for the @dcexaminer — the place where I work and have fought so hard to make respectable as a breaking news editor,” said Examiner editor Daniel Chaitin at the time.

“With respect to my colleagues who are critical of Alexandria Ocasio-Cortez, it’s in bad form to insinuate that she’s a hypocrite to her political ideology b/c she wants to look professional. we all want to put our best foot forward,” offered commentary video editor Siraj Hashmi.

Related stories from TheWrap:

Washington Examiner Disowns 'Trump Is Going to Hell' Tweet, Says Feed Was Hacked

Washington Examiner Apologizes for 'Inadvertently' Plagiarizing the New York Times

When Will Washington Catch Up to Hollywood's Vision of Women in Power?

Misty Upham's Body Officially Identified by Washington Coroners

Mic Announces Mass Layoffs Ahead of Possible Sale to Bustle

Mic.com announced that it would be laying off the majority of its editorial staff amid a cash crunch and talks of a possible firesale to Bustle chief Bryan Goldberg, a company rep confirmed to TheWrap on Thursday.

The news was first revealed by company CEO and co-founder Chris Altchek in a staff meeting this morning. Among those leaving included the website’s publisher, Cory Haik, who also emailed the staff this morning to announce her departure.

“It is with great sadness that I write to you this morning to resign my position as Publisher,” she wrote. “Our business models are unsettled and the macro forces at play are all going through their own states of unrest.”

Also Read: Jimmy Fallon Doing Trump Doing Elvis Is What Late-Night Needed This Week (Video)

One of those macro forces was an overreliance on traffic from Facebook, and the social network’s decision to cancel Mic’s Facebook Watch program.

Reps for Bustle did not immediately respond to request for comment from TheWrap, but reports yesterday suggested that any acquisition of the company would come with a significantly reduced staff.

In September, Altchek, categorically denied that anything was wrong. In a tweet, Altchek berated Columbia Journalism Review’s Matthew Ingram for suggesting it wasn’t.

Also Read: Vox Media Critic Mocked for Saying Young Sean Hannity ‘Used to Be Kind of Cute’

Well, the news is out: Today is my last day @Mic. I’m so proud of what we’ve accomplished here, me over the past 2.5 years. If anyone is looking for a snarky political junkie and reporter, my personal email is cahn.emily@gmail.com. And hire my amazing colleagues, too.

— Emily C. Singer (@CahnEmily) November 29, 2018

Surprise: I no longer work at Mic! Here’s my resume. https://t.co/MZE0NfTSuu

— ????????‍avier Harding (@iamxavier) November 29, 2018

Me leaving the Mic newsroom today for the last time https://t.co/NH2UgmSp9M

— Brianna Provenzano (@bri_provenzano) November 29, 2018

After raising $60 million, growth stalled at the millennial focused website, which suffered from many of the same problems that have plagued other media companies that were too reliant on social media traffic.

Also Read: Washington Post Media Critic Calls on Mark Zuckerberg to Step Down

This is the latest in a string of bad news for Mic. In September, longtime reporter Jack Smith IV was forced out in the wake of a #MeToo scandal just weeks ago.

“Because of the multiple, disturbing allegations made in this story against Jack Smith, we have terminated our contract with him, effective immediately,” executive news director Kerry Lauerman said in a note shared to staff in September.

The accusations against Smith were reported by Jezebel — which you can read here. 

Related stories from TheWrap:

Disney Digital Network Hit With a New Round of Layoffs

Tiger Woods Win Scores Highest-Rated FedExCup Playoffs Telecast Ever

The Northern Trust: Behind the Scenes at Start to PGA Tour’s FedEx Cup Playoffs

Layoffs Hit AwesomenessTV 3 Weeks After Acquisition By Viacom

Mic.com announced that it would be laying off the majority of its editorial staff amid a cash crunch and talks of a possible firesale to Bustle chief Bryan Goldberg, a company rep confirmed to TheWrap on Thursday.

The news was first revealed by company CEO and co-founder Chris Altchek in a staff meeting this morning. Among those leaving included the website’s publisher, Cory Haik, who also emailed the staff this morning to announce her departure.

“It is with great sadness that I write to you this morning to resign my position as Publisher,” she wrote. “Our business models are unsettled and the macro forces at play are all going through their own states of unrest.”

One of those macro forces was an overreliance on traffic from Facebook, and the social network’s decision to cancel Mic’s Facebook Watch program.

Reps for Bustle did not immediately respond to request for comment from TheWrap, but reports yesterday suggested that any acquisition of the company would come with a significantly reduced staff.

In September, Altchek, categorically denied that anything was wrong. In a tweet, Altchek berated Columbia Journalism Review’s Matthew Ingram for suggesting it wasn’t.

After raising $60 million, growth stalled at the millennial focused website, which suffered from many of the same problems that have plagued other media companies that were too reliant on social media traffic.

This is the latest in a string of bad news for Mic. In September, longtime reporter Jack Smith IV was forced out in the wake of a #MeToo scandal just weeks ago.

“Because of the multiple, disturbing allegations made in this story against Jack Smith, we have terminated our contract with him, effective immediately,” executive news director Kerry Lauerman said in a note shared to staff in September.

The accusations against Smith were reported by Jezebel — which you can read here. 

Related stories from TheWrap:

Disney Digital Network Hit With a New Round of Layoffs

Tiger Woods Win Scores Highest-Rated FedExCup Playoffs Telecast Ever

The Northern Trust: Behind the Scenes at Start to PGA Tour's FedEx Cup Playoffs

Layoffs Hit AwesomenessTV 3 Weeks After Acquisition By Viacom

CNN Contributor Says He Supports Violent Palestinian ‘Resistance’ to Israel

CNN contributor Marc Lamont Hill voiced support for violent Palestinian “resistance” to Israel during a speech at the United Nation on Wednesday, suggesting that Palestinians could be inspired by “slave revolts and self-defense and ta…

CNN contributor Marc Lamont Hill voiced support for violent Palestinian “resistance” to Israel during a speech at the United Nation on Wednesday, suggesting that Palestinians could be inspired by “slave revolts and self-defense and tactics otherwise divergent from Dr. King or Mahatma Gandhi.”

“Contrary to western mythology, black resistance to American apartheid did not come purely through Gandi and nonviolence,” said Hill. “If we are to operate in true solidarity with the Palestinian people, we must allow the Palestinian people the same range of opportunity and political possibility. If we are standing in solidarity with the Palestinian people, we must recognize the right of an occupied people to defend itself.”

“We must prioritize peace, but we must not romanticize or fetishize it. We must advocate and promote nonviolence at every opportunity, but we cannot endorse a narrow politics of respectability that shames Palestinians for resisting, for refusing to do nothing in the face of state violence and ethnic cleansing,” he added.

Hill concluded his remarks by calling for a free Palestine, “from the river to the sea.” The line has long been a rallying cry for Palestinian nationalists against the state of Israel, and has been used by Hamas chief Khaled Meshaal

Hamas is classified by the United States as a terrorist organization and is committed to the destruction of Israel.

A Philadelphia native, Hill appears frequently on CNN as a contributor. In a profile, the network calls him “one of the leading intellectual voices in the country.” He is also a professor at Temple University.

Clips of the 20 minute-speech hit Twitter Wednesday evening, with many calling on CNN to sever ties with Hill.

“On Tuesday @CNN aired a devastating report on antisemitism in Europe. Today CNN’s @marclamonthill echoed Jihadist calls for Israel’s violent annihilation, calling for “resist[ance]” to achieve “a free Palestine from the river to the sea.” Not a great look,” Avi Mayer, assistant executive director of the American Jewish Committee said in a tweet.

Reps for Hill at CNN did not respond to repeated requests for comment from TheWrap — though Hill spent much of Wednesday responding to critics on his personal Twitter page.

It’s far from the first time Hill has created headlines and headaches for CNN. Last month, Hill’s association with Nation of Islam chief Louis Farrakhan was brought to wide public attention after reporting from TheWrap showed the minister was using Hill in promotional material for a music collection. Farrakahn himself has tweeted approvingly of their friendship.

Farrakhan, who is classified as an extremist by the Southern Poverty Law Center, for his long history of anti-semitic statements, recently lost his Twitter verification over similar remarks — like this one comparing Jews to termites. Farrakhan’s friendship with Women’s March leaders like Linda Sarsour and Tamika Mallory have led other movement leaders like Alyssa Milano and Debra Messing to publicly disassociate from the 2019 event.

In 2008, Hill defended Farrakhan during an appearance on “Hannity & Colmes.”

“I do not know if he is an anti-Semite,” Hill said after Hannity confronted him with quotes from Farrakhan, including his description of Judaism as a “gutter religion.” Hill said the line was “out of context.”

CNN also passed on multiple opportunities to comment on the Hill-Farrakhan connection at the time.

Related stories from TheWrap:

Jim Acosta's Press Credentials Restored by White House; CNN Drops Lawsuit

White House Tells CNN They Will Continue Fight to Revoke Jim Acosta's Press Credentials

CNN's S.E. Cupp Says Next Two Years Will Be 'Equivalent of a Rectal Exam' for Trump (Video)

CNN Van Jones Praises Trump on Prison Reform: 'You Got to Give Him Some Credit'

Tom Brokaw Accuser Calls on Comcast to Hire ‘Outside Counsel’ to Investigate NBC Misconduct Claims

Linda Vester, a former NBC News reporter who accused network icon Tom Brokaw of sexual harassment, renewed her call for an independent investigation into misconduct claims at her former network and urged NBC’s parent company, Comcast, to bring in outside counsel to manage it.

“Comcast should hire outside counsel to conduct a transparent inquiry, with all current and former employees able to speak freely,” said Vester in an editorial published to Fox News Wednesday evening. “Investigators should be allowed access to all relevant documents and Comcast should publish in full what they find.”

Vester additionally called for those investigators to be given full access to people and documents within the company and for the findings to be made public. She added that the company should also do away with non-disclosure agreements and forced arbitration for sexual misconduct cases.

Also Read: Tom Brokaw Says He’s ‘Angry’ Over Sexual Misconduct Accusations: ‘I Was Ambushed’

“Sweeping problems under the rug should not be the corporate goal – the goal should be creating a respectful culture where all employees know they are safe -not just those accused of being predators,” she said.

Vester drove the point home during an appearance on “Tucker Carlson Tonight” that same evening, and with a tough ad in the New York Times on Thursday morning.

Reps for NBC did not immediately respond to request for comment from TheWrap. To date, all of the network’s investigations of misconduct have been internal and led by in-house counsel. Vester left NBC News in 1999 and worked at Fox News from 1999 until 2005.

Also Read: Tom Brokaw Accuser: Not All Sexual Harassers ‘Look and Act Like Harvey Weinstein’ (Video)

Brokaw, a celebrated correspondent who has been with NBC since 1966, was accused by Vester and another women of misconduct in the 1990s. Vester said while employed at NBC, a decades older Brokaw came to her hotel room uninvited and suggested the possibility of an affair between the two.

“What do you want from me?” Vester recalled asking.

“An affair of more than passing affection,” he responded, according to Vester in an account first published by the Washington Post.

Brokaw has consistently denied the allegations and NBC moved swiftly to close ranks around the anchor. In April of this year, a letter was circulated from women including megawatt names like Rachel Maddow and Mika Brzezinski attesting to Brokaw’s good character.

“Tom has treated each of us with fairness and respect. He has given each of us opportunities for advancement and championed our successes throughout our careers,” it read. “As we have advanced across industries — news, publishing, law, business and government — Tom has been a valued source of counsel and support. We know him to be a man of tremendous decency and integrity.”

Related stories from TheWrap:

Tom Brokaw Accuser: Not All Sexual Harassers ‘Look and Act Like Harvey Weinstein’ (Video)

Brokaw Accuser Rips NBC After Lauer Report: ‘I Want NBC to Stop Fighting #MeToo’

Tom Brokaw Misconduct Accusations: NBC News Urges Reporters to Cite Support Letter

Rachel Maddow, Maria Shriver Among Over 60 Women Who Sign Letter of Support for Tom Brokaw

Linda Vester, a former NBC News reporter who accused network icon Tom Brokaw of sexual harassment, renewed her call for an independent investigation into misconduct claims at her former network and urged NBC’s parent company, Comcast, to bring in outside counsel to manage it.

“Comcast should hire outside counsel to conduct a transparent inquiry, with all current and former employees able to speak freely,” said Vester in an editorial published to Fox News Wednesday evening. “Investigators should be allowed access to all relevant documents and Comcast should publish in full what they find.”

Vester additionally called for those investigators to be given full access to people and documents within the company and for the findings to be made public. She added that the company should also do away with non-disclosure agreements and forced arbitration for sexual misconduct cases.

“Sweeping problems under the rug should not be the corporate goal – the goal should be creating a respectful culture where all employees know they are safe -not just those accused of being predators,” she said.

Vester drove the point home during an appearance on “Tucker Carlson Tonight” that same evening, and with a tough ad in the New York Times on Thursday morning.

Reps for NBC did not immediately respond to request for comment from TheWrap. To date, all of the network’s investigations of misconduct have been internal and led by in-house counsel. Vester left NBC News in 1999 and worked at Fox News from 1999 until 2005.

Brokaw, a celebrated correspondent who has been with NBC since 1966, was accused by Vester and another women of misconduct in the 1990s. Vester said while employed at NBC, a decades older Brokaw came to her hotel room uninvited and suggested the possibility of an affair between the two.

“What do you want from me?” Vester recalled asking.

“An affair of more than passing affection,” he responded, according to Vester in an account first published by the Washington Post.

Brokaw has consistently denied the allegations and NBC moved swiftly to close ranks around the anchor. In April of this year, a letter was circulated from women including megawatt names like Rachel Maddow and Mika Brzezinski attesting to Brokaw’s good character.

“Tom has treated each of us with fairness and respect. He has given each of us opportunities for advancement and championed our successes throughout our careers,” it read. “As we have advanced across industries — news, publishing, law, business and government — Tom has been a valued source of counsel and support. We know him to be a man of tremendous decency and integrity.”

Related stories from TheWrap:

Tom Brokaw Accuser: Not All Sexual Harassers 'Look and Act Like Harvey Weinstein' (Video)

Brokaw Accuser Rips NBC After Lauer Report: 'I Want NBC to Stop Fighting #MeToo'

Tom Brokaw Misconduct Accusations: NBC News Urges Reporters to Cite Support Letter

Rachel Maddow, Maria Shriver Among Over 60 Women Who Sign Letter of Support for Tom Brokaw

Steve Mnuchin Deletes GM-Bashing Retweet, Suggests His Account Was Hacked

Treasury Secretary Steve Mnuchin revealed Wednesday that his Twitter account had been compromised by an unauthorized person who had used the access to send a retweet criticizing General Motors.

“A retweet was posted last night on @stevenmnuchin1 by someone other than the Secretary or an individual with authorized access to his account,” an updated tweet read Wednesday. “As such, the retweet is being deleted.”

Treasury reps for Mnuchin told Bloomberg that the agency was investigating the matter, though a rep for the White House did not immediately respond to request for comment from TheWrap.

Also Read: Sinclair Forces Local Stations to Air ‘Must-Run’ Segment Defending Tear-Gassing Migrants (Video)

The unauthorized retweet came from a Trump fan account, which attacked General Motors for their much-hyped decision over the weekend to slash nearly 15,000 jobs in North America.

“If GM doesn’t want to keep their jobs in the United States, they should pay back the $11.2 billion bailout that was funded by the American taxpayer,” it read.

The tweet came to wide prominence after being retweeted by President Trump on Wednesday. There was no indication Wednesday afternoon that the president’s Twitter account had been compromised. Other major cabinet secretaries on Twitter including Alexander Acosta, Ryan Zinke, Ben Carson and Wilbur Ross also did not retweet the message.

Hacking snafus are rare given the extraordinary security measures in place for President Trump and his top officials, but the president’s mighty account was hacked before he took office in 2013 — which he reported on Twitter.

“My Twitter has been seriously hacked— and we are looking for the perpetrators,” he said in February of that year.

Related stories from TheWrap:

Jimmy Fallon Doing Trump Doing Elvis Is What Late-Night Needed This Week (Video)

MSNBC’s Chris Matthews Says Trump Is ‘Taking Us Back’ to Zimbabwe Level: ‘Everything Is Tribal’

Ivanka Trump Defends Use of Private Email Account: ‘No Equivalency’ to Hillary Clinton (Video)

Michael Rapaport Shreds Trump Over Elvis Comparison (Video)

Treasury Secretary Steve Mnuchin revealed Wednesday that his Twitter account had been compromised by an unauthorized person who had used the access to send a retweet criticizing General Motors.

“A retweet was posted last night on @stevenmnuchin1 by someone other than the Secretary or an individual with authorized access to his account,” an updated tweet read Wednesday. “As such, the retweet is being deleted.”

Treasury reps for Mnuchin told Bloomberg that the agency was investigating the matter, though a rep for the White House did not immediately respond to request for comment from TheWrap.

The unauthorized retweet came from a Trump fan account, which attacked General Motors for their much-hyped decision over the weekend to slash nearly 15,000 jobs in North America.

“If GM doesn’t want to keep their jobs in the United States, they should pay back the $11.2 billion bailout that was funded by the American taxpayer,” it read.

The tweet came to wide prominence after being retweeted by President Trump on Wednesday. There was no indication Wednesday afternoon that the president’s Twitter account had been compromised. Other major cabinet secretaries on Twitter including Alexander Acosta, Ryan Zinke, Ben Carson and Wilbur Ross also did not retweet the message.

Hacking snafus are rare given the extraordinary security measures in place for President Trump and his top officials, but the president’s mighty account was hacked before he took office in 2013 — which he reported on Twitter.

“My Twitter has been seriously hacked— and we are looking for the perpetrators,” he said in February of that year.

Related stories from TheWrap:

Jimmy Fallon Doing Trump Doing Elvis Is What Late-Night Needed This Week (Video)

MSNBC's Chris Matthews Says Trump Is 'Taking Us Back' to Zimbabwe Level: 'Everything Is Tribal'

Ivanka Trump Defends Use of Private Email Account: 'No Equivalency' to Hillary Clinton (Video)

Michael Rapaport Shreds Trump Over Elvis Comparison (Video)

Is Fox News’ Mark Levin Really Just Master Shake From ‘Aqua Teen Hunger Force’? (Video)

Is Fox News host Mark Levin the secret voice for the rant-happy Master Shake from the Adult Swim cartoon series “Aqua Teen Hunger Force”?

A video on Twitter overlaying a Levin monologue about special counsel Robert Mueller on the sarcastic talking milkshake has been making the rounds, with many commenting on the uncanny similarity between the two voices.

The video was first posted by Media Matters for America researcher Brendan Karet and featured Levin fulminating about former Donald Trump attorney Michael Cohen and his lawyer Lanny Davis.

Also Read: Sinclair Forces Local Stations to Air ‘Must-Run’ Segment Defending Tear-Gassing Migrants (Video)

“There was no violation of federal campaign laws. Lanny Davis blew it,” thundered Levin. “You’re a dummy, Lanny. By making payments to two women for the principal purpose of influencing an election. If those payments were a crime for Michael Cohen, then why wouldn’t they be a crime for Donald Trump?

“They weren’t a crime,” Levin concludes as Shake walks off screen.

Levin, a longtime conservative radio host, finally made the jump to television earlier this year when Fox News launched “Life, Liberty & Levin,” which airs every Sunday evening.

Also Read: Mark Levin to Host Weekly Fox News Show ‘Life, Liberty & Levin’

Levin’s rant’s likely comes from August as it mentioned a tweet from Davis that month lauding his Cohen’s declaration that President Trump directed him to break the law. (The president has denied any wrongdoing.)

“Today he stood up and testified under oath that Donald Trump directed him to commit a crime by making payments to two women for the principal purpose of influencing an election,” said Davis. “If those payments were a crime for Michael Cohen, then why wouldn’t they be a crime for Donald Trump?”

“Aqua Teen Hunger Force” has long been a cult classic on Cartoon Network’s Adult Swim with new episodes running in fits and starts for 11 seasons between 2000 and 2015. The character of Master Shake is actually voiced by comedian Dana Snyder.

Related stories from TheWrap:

Fox News to ‘Discipline’ Employees Who Allowed Scott Pruitt to Review Scripts Before Appearances

Fox News Admits Allowing Ex-EPA Chief Scott Pruitt to Review ‘Fox & Friends’ Scripts Before Appearances

Hillary Clinton Calls Fox News ‘Superb Propaganda,’ Says News Media Must ‘Get Smarter’ to Cover Trump

Bill Shine’s Fox News Severance Package Tops $8.4 Million

Is Fox News host Mark Levin the secret voice for the rant-happy Master Shake from the Adult Swim cartoon series “Aqua Teen Hunger Force”?

A video on Twitter overlaying a Levin monologue about special counsel Robert Mueller on the sarcastic talking milkshake has been making the rounds, with many commenting on the uncanny similarity between the two voices.

The video was first posted by Media Matters for America researcher Brendan Karet and featured Levin fulminating about former Donald Trump attorney Michael Cohen and his lawyer Lanny Davis.

“There was no violation of federal campaign laws. Lanny Davis blew it,” thundered Levin. “You’re a dummy, Lanny. By making payments to two women for the principal purpose of influencing an election. If those payments were a crime for Michael Cohen, then why wouldn’t they be a crime for Donald Trump?

“They weren’t a crime,” Levin concludes as Shake walks off screen.

Levin, a longtime conservative radio host, finally made the jump to television earlier this year when Fox News launched “Life, Liberty & Levin,” which airs every Sunday evening.

Levin’s rant’s likely comes from August as it mentioned a tweet from Davis that month lauding his Cohen’s declaration that President Trump directed him to break the law. (The president has denied any wrongdoing.)

“Today he stood up and testified under oath that Donald Trump directed him to commit a crime by making payments to two women for the principal purpose of influencing an election,” said Davis. “If those payments were a crime for Michael Cohen, then why wouldn’t they be a crime for Donald Trump?”

“Aqua Teen Hunger Force” has long been a cult classic on Cartoon Network’s Adult Swim with new episodes running in fits and starts for 11 seasons between 2000 and 2015. The character of Master Shake is actually voiced by comedian Dana Snyder.

Related stories from TheWrap:

Fox News to 'Discipline' Employees Who Allowed Scott Pruitt to Review Scripts Before Appearances

Fox News Admits Allowing Ex-EPA Chief Scott Pruitt to Review 'Fox & Friends' Scripts Before Appearances

Hillary Clinton Calls Fox News 'Superb Propaganda,' Says News Media Must 'Get Smarter' to Cover Trump

Bill Shine's Fox News Severance Package Tops $8.4 Million

MSNBC’s Chris Matthews Says Trump Is ‘Taking Us Back’ to Zimbabwe Level: ‘Everything Is Tribal’

MSNBC anchor Chris Matthews said Tuesday that President Trump is taking America back to a “tribal” form of politics resembling Zimbabwe, a country that he told guests he had recently been reading about.
“[Trump] is taking us back to w…

MSNBC anchor Chris Matthews said Tuesday that President Trump is taking America back to a “tribal” form of politics resembling Zimbabwe, a country that he told guests he had recently been reading about.

“[Trump] is taking us back to where they are, where all the opposition does is say that people who win elections are crooked, that everything’s rigged, everything — nothing’s on the level, there’s no such thing as objective truth, everything is tribal, our side is always right, your side’s always wrong,” said Matthews. “That’s my judgement.”

“I was reading about Zimbabwe today, and I’ve been to Zimbabwe,” he added. “I know it’s a young country with all kinds of problems.”

While President Trump’s politics have often been called tribal, it is less common to hear cable news anchors compare U.S political tribalism to specific African nations.

A rep for Matthews at MSNBC did not immediately respond to request for comment or inquiries about what Matthews had been reading regarding Zimbabwe.

Matthews has long been one of MSNBC’s most colorful anti-Trump talking heads and regularly rails against the president on his show “Hardball.” But his occasionally ill-considered language has also also made headlines and headaches for his employers in the past.

In January, footage emerged of Matthews joking off air about how he wished he had a “Bill Cosby pill” before an interview with Hillary Clinton went very viral. The network also confirmed last year at the height of the #MeToo movement that they had paid off a female employee who had accused Matthews of sexual harassment as part of a “separation agreement.”

Related stories from TheWrap:

How to Stream NBC News and MSNBC's Midterm Election Night Results Coverage Live

CNN Says John Brennan, Former CIA Director and MSNBC Contributor, Was Target of Suspicious Package

Al Sharpton Promoted at MSNBC With 2nd Weekend Show, Better Timeslot

GQ Mistakes MSNBC's Jonathan Capehart for Ford Foundation Head

Ivanka Trump Defends Use of Private Email Account: ‘No Equivalency’ to Hillary Clinton (Video)

First daughter Ivanka Trump defended her practice of conducting White House business on a private email server and struck back forcefully against many of the comparisons now being made between her and Hillary Clinton.

“All of my emails are stored and preserved. There were no deletions. There is no attempt to hide,” said Trump during an interview with ABC News’ Deborah Roberts. “There’s no equivalency to what my father’s spoken about.”

Trump’s oblique reference to “what my father’s spoken about” refers to President Trump’s criticism of Clinton during the 2016 campaign for her use of a private email to conduct official government business while she served as secretary of state.

Also Read: Ivanka Trump Breaks With President, Says Media Is Not ‘Enemy of the People’ (Video)

A month before the election, Donald Trump called the Clinton email scandal “bigger than Watergate,” describing it as “corruption … on a scale we have never seen before.”

The difference Ivanka Trump alluded to was the 33,000 emails that Secretary Clinton deleted from her private email server. Trump insisted that there had been no such deletions on her end.

“There is no restriction of using personal email,” Ivanka Trump told Roberts. “In fact, we’re instructed that if we receive an email to our personal account that could relate to government work, you simply just forward it to your government account so it can be archived.”

That breezy assessment, however, is not shared by Democrats, who have vowed to push ahead with a congressional investigation with their newly empowered House majority next year.

Last week, The Hill reported that the House Oversight and Government Reform Committee would look into whether Ivanka’s emails complied with the presidential record act and federal records act.

Related stories from TheWrap:

Samantha Bee: Reaction to My Ivanka Trump ‘Feckless C—’ Segment Was ‘Beyond Overblown’

Samantha Bee on Her One Regret About Calling Ivanka Trump That Word

Ivanka Trump Breaks With President, Says Media Is Not ‘Enemy of the People’ (Video)

Ivanka Trump Products Dumped by Canada’s Largest Department Store Chain

First daughter Ivanka Trump defended her practice of conducting White House business on a private email server and struck back forcefully against many of the comparisons now being made between her and Hillary Clinton.

“All of my emails are stored and preserved. There were no deletions. There is no attempt to hide,” said Trump during an interview with ABC News’ Deborah Roberts. “There’s no equivalency to what my father’s spoken about.”

Trump’s oblique reference to “what my father’s spoken about” refers to President Trump’s criticism of Clinton during the 2016 campaign for her use of a private email to conduct official government business while she served as secretary of state.

A month before the election, Donald Trump called the Clinton email scandal “bigger than Watergate,” describing it as “corruption … on a scale we have never seen before.”

The difference Ivanka Trump alluded to was the 33,000 emails that Secretary Clinton deleted from her private email server. Trump insisted that there had been no such deletions on her end.

“There is no restriction of using personal email,” Ivanka Trump told Roberts. “In fact, we’re instructed that if we receive an email to our personal account that could relate to government work, you simply just forward it to your government account so it can be archived.”

That breezy assessment, however, is not shared by Democrats, who have vowed to push ahead with a congressional investigation with their newly empowered House majority next year.

Last week, The Hill reported that the House Oversight and Government Reform Committee would look into whether Ivanka’s emails complied with the presidential record act and federal records act.

Related stories from TheWrap:

Samantha Bee: Reaction to My Ivanka Trump 'Feckless C—' Segment Was 'Beyond Overblown'

Samantha Bee on Her One Regret About Calling Ivanka Trump That Word

Ivanka Trump Breaks With President, Says Media Is Not 'Enemy of the People' (Video)

Ivanka Trump Products Dumped by Canada's Largest Department Store Chain

Vox Media Critic Mocked for Admitting Young Sean Hannity ‘Used to Be Kind of Cute’

Was Fox News host Sean Hannity a devastating heart throb during his early years at the channel — at least one media critic says the answer is yes.

“Ugh I regret to inform you that younger Hannity used to be kind of cute,” said Vox Media’s Carlos Maza on Tuesday.

“Jesus christ I think I have really really severe Stockholm Syndrome.”

Ugh I regret to inform you that younger Hannity used to be kind of cute. pic.twitter.com/RRz8Ei9fbm

— Carlos Maza (@gaywonk) November 20, 2018

Also Read: Vox Media CEO: There Are ‘Multiple Investigations’ After Editorial Director Fired for Misconduct

Maza’s Hannity observations compared favorably to “Fox & Friends” co-host Pete Hegseth, who he said “doesn’t do it” for him in the same way.

Reps for Vox and Sean Hannity did not immediately respond to request for comment from TheWrap.

Maza is most well-known as the host of the the liberal explainer website’s original series “Strikethrough,” which largely focuses on media criticism. As a veteran of Media Matters for America, much of Maza’s critiques are focused on Trump and Fox News.

And while he may have swooned for young Hannity, Maza’s opinion of the host for Vox has often been scathing. In one video, Maza attacked Hannity as “cable news’ biggest conspiracy theorist” and said the Fox News host increasingly sounded like Alex Jones.

On that score, Maza’s Vox Media colleague Dylan Matthews shared some bad news.

“I really hate to tell you about young Alex Jones,” he said in a tweet, sharing some swole images of the InfoWars chief.

carlos i really hate to tell you about young alex jones pic.twitter.com/8Uy9z0Ej1g

– Dylan Matthews (@dylanmatt) November 20, 2018

In fact, Maza’s Hannity observations came in for some finger wagging from many media industry types online, who chided him for breaking ranks and made their opinions known in the tweet’s comments section.

“Here lies Carlos, who died of Overton Window Syndrome,” said Verge reporter Sean O’Kane — in one of the more astute responses.

Many more just said “no.”

Here lies Carlos, who died of Overton Window Syndrome

– Sean O’Kane (@sokane1) November 20, 2018

Carlos, no

– Clara Jeffery (@ClaraJeffery) November 20, 2018

OMG NO

– Brian De Los Santos (@bdelossantos1) November 20, 2018

Carlos, no

– Alp Ozcelik (@alplicable) November 20, 2018

No. pic.twitter.com/UPCHLpSO0C

– Thor Benson (@thor_benson) November 20, 2018

wtf

– Anthony Smith (@AnthonyBLSmith) November 20, 2018

u only posted this 2 mins ago there’s still time to delete it

– David Mack (@davidmackau) November 20, 2018

you are going to be ratioed to death and you are going to *deserve it*

– Kevin O’Wreath ???? (@kevinpokeeffe) November 20, 2018

pic.twitter.com/CzseAsVPDI

– Hispanic Pixie Dream Girl (@mathewrodriguez) November 20, 2018

Related stories from TheWrap:

Vox Media Axes ‘Around 50 People’ in Staff Shakeup

Vox Media Votes to Unionize With WGA East

Vox Media CEO: There Are ‘Multiple Investigations’ After Editorial Director Fired for Misconduct

Vox Media Editorial Director Lockhart Steele Fired for Misconduct

Was Fox News host Sean Hannity a devastating heart throb during his early years at the channel — at least one media critic says the answer is yes.

“Ugh I regret to inform you that younger Hannity used to be kind of cute,” said Vox Media’s Carlos Maza on Tuesday.

“Jesus christ I think I have really really severe Stockholm Syndrome.”

Maza’s Hannity observations compared favorably to “Fox & Friends” co-host Pete Hegseth, who he said “doesn’t do it” for him in the same way.

Reps for Vox and Sean Hannity did not immediately respond to request for comment from TheWrap.

Maza is most well-known as the host of the the liberal explainer website’s original series “Strikethrough,” which largely focuses on media criticism. As a veteran of Media Matters for America, much of Maza’s critiques are focused on Trump and Fox News.

And while he may have swooned for young Hannity, Maza’s opinion of the host for Vox has often been scathing. In one video, Maza attacked Hannity as “cable news’ biggest conspiracy theorist” and said the Fox News host increasingly sounded like Alex Jones.

On that score, Maza’s Vox Media colleague Dylan Matthews shared some bad news.

“I really hate to tell you about young Alex Jones,” he said in a tweet, sharing some swole images of the InfoWars chief.

In fact, Maza’s Hannity observations came in for some finger wagging from many media industry types online, who chided him for breaking ranks and made their opinions known in the tweet’s comments section.

“Here lies Carlos, who died of Overton Window Syndrome,” said Verge reporter Sean O’Kane — in one of the more astute responses.

Many more just said “no.”

Related stories from TheWrap:

Vox Media Axes 'Around 50 People' in Staff Shakeup

Vox Media Votes to Unionize With WGA East

Vox Media CEO: There Are 'Multiple Investigations' After Editorial Director Fired for Misconduct

Vox Media Editorial Director Lockhart Steele Fired for Misconduct

BuzzFeed Has Apparently Never Heard of Smokey the Bear

BuzzFeed News was forced to issue a correction about Smokey the Bear Tuesday after reporting that the beloved spokesbeast had come in for criticism for promoting fire suppression.

In fact, Smokey — whose motto “Only you can prevent wildfires” is viewable on his Twitter page — focused on fire prevention.

“We’ve deleted this tweet. Smokey Bear fronts a campaign for wildfire prevention, not wildfire suppression,” read the website. “(And yes, his name is actually Smokey Bear)” they added with parentheticals.

Also Read: BuzzFeed Chief to ‘Morning Joe’: ‘In a Normal Country Nobody Watches This Show’ (Video)

We’ve deleted this tweet. Smokey Bear fronts a campaign for wildfire prevention, not wildfire suppression.

(And yes, his name is actually Smokey Bear) pic.twitter.com/8LZdRkZvGf

– BuzzFeed News (@BuzzFeedNews) November 20, 2018

The parenthetical reminder about Smokey’s name and the broader correction left some wondering whether anyone at BuzzFeed knew who Smokey the Bear even was.

“I’m gobsmacked by this parenthetical,” said Mother Jones editor in chief Clara Jeffrey in a twitter thread. “Siri what are things that happened before 1995, a continuing series. Do you think BuzzFeedNews knows about Woodsy Owl.”

With forest fires in California continuing to rage, the original BuzzFeed tweet had attacked longstanding U.S. protocols of suppressing naturally occurring flame ups — which critics say allows the growth of unnaturally dense underbrush over time.

Also Read: Jim Carrey Burns Trump Over California Fires Tweet in Latest Artwork

“Most experts now agree that a decade-long policy of suppressing fires in forests, a campaign fronted by Smokey Bear, was a bad idea,” the now-deleted BuzzFeed tweet read. “At best, it damaged ecosystems that need to burn from time to time. At worst, it created a tinderbox of unnaturally dense vegetation.”

Smokey the Bear was created by the U.S. Forest Service in 1944 as a way to help curb forrest fires while U.S. firefighters served in World War II. A 2014 ABC News report celebrating Smokey’s 70th birthday said that 96 percent of American’s recognized the bear, putting him in the same category as Santa Claus and Mickey Mouse.

A rep for BuzzFeed did not immediately respond to request for comment from TheWrap.

Related stories from TheWrap:

Ken Jeong, BuzzFeed, and Sony Partner for YouTube Holiday Special

BuzzFeed News Shutters In-House Podcast Production Team

BuzzFeed Chief to ‘Morning Joe’: ‘In a Normal Country Nobody Watches This Show’ (Video)

Facebook Watch Adds Bloomberg and BuzzFeed News to Lineup

BuzzFeed News was forced to issue a correction about Smokey the Bear Tuesday after reporting that the beloved spokesbeast had come in for criticism for promoting fire suppression.

In fact, Smokey — whose motto “Only you can prevent wildfires” is viewable on his Twitter page — focused on fire prevention.

“We’ve deleted this tweet. Smokey Bear fronts a campaign for wildfire prevention, not wildfire suppression,” read the website. “(And yes, his name is actually Smokey Bear)” they added with parentheticals.

The parenthetical reminder about Smokey’s name and the broader correction left some wondering whether anyone at BuzzFeed knew who Smokey the Bear even was.

“I’m gobsmacked by this parenthetical,” said Mother Jones editor in chief Clara Jeffrey in a twitter thread. “Siri what are things that happened before 1995, a continuing series. Do you think BuzzFeedNews knows about Woodsy Owl.”

With forest fires in California continuing to rage, the original BuzzFeed tweet had attacked longstanding U.S. protocols of suppressing naturally occurring flame ups — which critics say allows the growth of unnaturally dense underbrush over time.

“Most experts now agree that a decade-long policy of suppressing fires in forests, a campaign fronted by Smokey Bear, was a bad idea,” the now-deleted BuzzFeed tweet read. “At best, it damaged ecosystems that need to burn from time to time. At worst, it created a tinderbox of unnaturally dense vegetation.”

Smokey the Bear was created by the U.S. Forest Service in 1944 as a way to help curb forrest fires while U.S. firefighters served in World War II. A 2014 ABC News report celebrating Smokey’s 70th birthday said that 96 percent of American’s recognized the bear, putting him in the same category as Santa Claus and Mickey Mouse.

A rep for BuzzFeed did not immediately respond to request for comment from TheWrap.

Related stories from TheWrap:

Ken Jeong, BuzzFeed, and Sony Partner for YouTube Holiday Special

BuzzFeed News Shutters In-House Podcast Production Team

BuzzFeed Chief to 'Morning Joe': 'In a Normal Country Nobody Watches This Show' (Video)

Facebook Watch Adds Bloomberg and BuzzFeed News to Lineup